الجمعة، يناير 04، 2008

.......مخنووووووووووووووق......

السلام عليكم








أنا تعباااااااااااااااااااااان



أول كلمة في التدوينة








تعبااااااااااااااااااااااااااااااان



اه.....تعبان.....مش تعبان منكم ....لا ...من المذاكرة



بعيد الشر عنكم




"مذاكرة"



يا جماعة أنا فعلا بدأت أتجنن




أرقبت أخش مستشفى المجانين





بس أعمل إيه بقى ..قدري




وأنا عارف إن انا تقلان على ناس كتييير




ومش بفتح الإميل ...ولا بدخل على مدونات

بس أعمل إيه ...انا في حرب

أنا متأخرفي المذاكرة...فا مفيش وقت أصلا أخش على مدونتي انا
فأتأسف كتيييير للمدونات إلي كتبت مواضيع و مدخلتش أعلق



فأنا بإذن الله ..هوقف التدوين لحد ما الإمتحانات تخلص



وهرجع بإذن الله تاني أحسن من الأول



علشان انا ناوي بإذن الله أرتب على المدرسة




حكم إن في مدرستنا ناس كتير شطرة...بس بإذن الله ..واوعدكم إن انا هرتب على المدرسة



بس أنا محتاج دعواتكم ....أنا في أمس الحاجة للدعاء




وياريت الواحد وهو بيصلي ....يفتكر الواد الغلبان .... الطيب إلي هو عبدالرحمن ...إلي بيجري على المذاكرة







ياريت يفتكرو بدعوتين حلوين من فمه الطيب ..لعل الله يستجيب لدعائه




أصل انا مهري نصايح......صبح :مذاكرة....بالليل:مذاكرة..




حتى وأنا نايم ...بحلم بالمذاكرة



إهىء إهىء إهىء







وفي النهاية اقول ..........



يارب ...يارب...يخليني أطلع الاول على المدرسة



وأجيب درجة ...ترفعني لفوق



يارب...يارب







تحياتي لكم




ولا تنسونا من صالح دعائكم



إني أحبكم في الله




هناك 21 تعليقًا:

عبدالرحمن الشافعي يقول...

السلام عليكم
إلي هيعلق .....لازم يحمل تعليقه دعاء لي
وإلا
ماهو هيبقى أسلوب ترهيب وتوعيد
هههههه

لا تنسونا من صالح دعائكم

بحبكم قوي

صاحب المضيفة يقول...

كلنا عدينا بالخنقة دي

لكن لازم تستحمل شوية

وبكرة تفتكر الأوقات دي وتضحك عليها

كان الله لك

عصفور المدينة يقول...

أعانك الله

دكتور حر يقول...

يا رب
يا رب
يا رب

وفق أخويا عبد الرحمن لما تحبه وترضاه

ويطلع الأو ل
وبعده على طول بودي وسعد
عشان هو اللي طلب فيهم


ويا رب أجري الأقلام في يديه ويسر أموره
انك على ما تشاء قدير

شد حيلك
لسه بدري

فرنسا هانم يقول...

ربنا يوفقك
ويعينك

منى يقول...

عزيزى عبد الرحمن
يا رب تنجح وترتب وتفرح وتفرح اهلك بيك واحنا كمان
عموما هانت فات الكثير ما باقى الاالقليل

بس انت ايه اللى مقعدك على النت؟
متقوم تذاكر
تحياتى

همسة قلم يقول...

وفقكم الله اخونا الكريم عبد الرحمن ويسر لكم اموركم ويارب تكون الاول على المدرسة ..:)

بنت الصالحين يقول...

بنا يوفقك ويكرمك وترتب ع المدرسه ان شاء الله
وتكون من المتفوقين
بس ايه دهحسستني برعب والله
انا كنت اما ااتزنق في المداكره بقعد اضحك
بس ليله الامتحان هي اللي كانت بتبقي وحشه جدا
ربنا يبارك فيك وتكون الاول كمان ع المدرسه

Unknown يقول...

ياااااااااارب يا عبود تطلع الاول على المدرسه
والجمهوريه كمان
واشوفك وانت بتسلم على الوزير يد بيد
وابقى افتكرنا يا سيدى
;)

اللؤلؤة المكنونة يقول...

شد حيلك وربنا معاك
ان شاء الله الخنقة ده هتروح خالص لما تجنى ثمار تعبك وتحقق ما تتمناه
ربنا يوفقك ويرضيك ويحققلك أمانيك انه ولى ذلك والقادر عليه

نور جديد يقول...

لا لا لا ده انا مش هدعيلك تنجح في الامتحانات بس .. ده انا هدعيلك انك تحرر الاقصى ان شاء الله
بص يا دكتور او يا باشمهندس او يا استاذ او يا حضرة الضابط او اى لقب تحبه ... انا طبعا اول مرة ازور حضرتك في المدونة و لاول وهلة بصراحة لم اتوقع ان ارى ما رايت و بعدين رايت ما رايت فتفاجئت ثم بأه تذكرت قول الله تبارك و تعالى " فلا يعلم جنود ربك الا هو و ما هي الا ذكرى للبشر" فقلت في قرارة نفسي ان سيادتك من جنود ربنا
ربنا يكرمك يا عبد الرحمن اسمح لي يعني انا برده زي اختك الكبيرة بس و الله يا بني الكبر مش كبر سن ده انت طلعت كبير في دماغك و تفكيرك و اهدافك فعلا الكبير .. كبير
انا فعلا مبسوطة جدا و تشرفت بالتعرف على مدونتك .. ربنا يعزك و يستخدمك و لا يستبدلك و تطلع الاول يا رب
بس اهم ما في الموضوع انك طالما بدات في السن ده زي اي حد عنده عشرين و لا تلاتين و لا ..... يبقى تشد حيلك يا بطل عشان لما توصل للسن ده المنطقي ان يكون انجازاتك زي اللي عنده خمسين و لا .......
في رعاية الله.. و بعدين انت كمان ادعيلي و لا ايه!!!!!!!

عبدالرحمن الشافعي يقول...

صاحب المضيفة
الحمد لله
الأوقات الضيقة عدت
جزاكم الله خيرا على تعليقك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

عصفور المدينة
جزاكم الله خيرا على مرورك الكريم

عبدالرحمن الشافعي يقول...

دكتور حر
وحشتني قوي يا دكتور
وجزاكم الله خيرا على دعائك
نورت المدونة

عبدالرحمن الشافعي يقول...

فرنسا هانم
شكرا على مرورك الطيب

عبدالرحمن الشافعي يقول...

منى
جزاكم الله خيرا على تعليقك
وشكرا على دعواتك
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

همسة قلم
تحياتي لمرورك الكريم

عبدالرحمن الشافعي يقول...

عاشقة الفردوس
شكرا على تعليقك
بس أنا من رأيي إن الواحد يحس إنه مش مذاكر
علشان يقعد يذاكر
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

لماضة

عوزاني أسلم على الوزير!!!!
ماشي
بإذن الله هيحصل
بس مين الوزير ده!!!!
هههه
تحياتي لمرورك الكريم

عبدالرحمن الشافعي يقول...

اللؤلؤة المكنونة
الحمد لله
الخنقة عدت
تحياتي لك
وشكرا على تعليقك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

Nour-Gedeed
شكرا على دعائك
وبإذن الله الأقصى هيتحرر
وأنا كمان عرفت مدونتك ..ماشاء الله المدونة جميلة
تحياتي لك ..........بإذن الله نبقى نشوفك على طول