الخميس، يناير 24، 2008

خلصت الإنتحارات....قصدي الإمتحانات..........

أنا يا جماااااعة
خلصت
هيه هيه هيه
أنا خلصت الإمتحانات......وأخذت الأجازة
أنا مش مصدق إن أنا أخذت الإمتحانات
قعدت أسبوعين
يااااااه
قعدت أفتكر نفسي وأنا قاعد بذاكر ومامتي تيجي تقولي يلا شاطر يا عبدالرحمن
ويعدوا يشجعوني ...يااااه
كانت أيام حلوة
هههههه
بس الاحمد لله
آدينا إمتحنا ....وآدينا وآدينا حلينا
والباقي على الله
المهم الواحد عمل إلي عليه..وذاكر
والله الموفق
......
بإذن الله ياجماعة هقولكم النتيجة من أول ما تنزل
حتى لو كانت وحشة
علشان أعلم نفسي....."الله المستعان"
بس غنتوا إدعولي إن ورقتي ما تروحشي عند مصحح كدة ولا كدة
إهىء إهىء إهىء
اه لو دا حصل ....أنا هنتحر
بس بإذن الله مش هيحصل
...........
أنا بإذن الله هرجع للتدوين مرة تاني وأحلى من كدة كمان
وإستنوا مني مفاجأة أنا وسعد وعبدالرحمن
أصحاب مدونة التوأمان
إستنوا .... قريبا في الأسواق....قصدي في التدوين
.............
وأريد ان أشكر كل من علقلي في التدوينة الأخيرة
ودعالي .....جزاكم الله كل خير
وجعل هذا بإذن الله في ميزان
هغيب عنكم يومين كدة ...علشان أنا بإذن الله هقضي الأجازة في القاهرة
وهرجع تاني بإذن الله قريب
تحياتي لكم
إني أحبكم في الله

هناك 7 تعليقات:

بنت الصالحين يقول...

مبروك عليك الاجازة استاد عبد الرحمن


استغلها في شئ مفيد

ربنا يوفقك ونتيجتك تبقي كويسه وتبقي من المتفوقين

عصفور المدينة يقول...

مبروك يا أستاذ

دكتور حر يقول...

في الانتظار يا كبير
وألف مبروك مقدما

واحشني كتير

عبدالرحمن الشافعي يقول...

عاشقة الفردوس
جزاكم الله خيرا على تعليقك
وبإذن الله هستغل الأجازة في حاجات مفيدة
تحياتي لكم

عبدالرحمن الشافعي يقول...

عصفور المدينة
الله يبارك في حضرتك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

ضاكتور حر
أنا عارف إن انا تقلان عليك
ومش بزور مدونتك
بس بإذن الله هبدأ من اليوم بإذن الله

الله يبارك فيك

غير معرف يقول...

حبيبى يا عبدالرحمن يارب تنقص اقل من درجة واحدة وربنا يعينك على الترم التانى