الثلاثاء، مايو 13، 2008

نقول إلى لقاء آخر ....وليس وداعا


السلام عليكم

إخواني أحبائي أعزائي ....فلذات أكبادي


إيه أخباركم

وحشتوني موت ....والمدونة وحشتني .....

والتعليقات وحشتني ....بس أعمل إيه ..الغربة بتعمل أكتر من كدة ...

"أقصد الغربة عن التدوين"


*********

أنا بنزل التدوينة دي ...علشان أقولكم على الحقيقة المرة ....

إني هسيب التدوين لحد ما الإمتحانات تخلص

واء واء واء

أعمل إيه

حكم القوي على الضعيف


********

أنا بإذن الله هبدأ إمتحانات يوم 29 /5


وهخلص يوم 4/6


يعني من يوم 5/6 ....وأنا هبدأ في التدوين من تاني ....

وبشكل جديد ..إنشاء الله

وهعمل بإذن الله تشطيب تاني للمدونة ...أثل الثراحة ....الصنايعي القديم كان وحش قوي


حطلي أسمنتة مغشوشة ...

"ما هو انا كنت الصنايعي ده"

وبإذن الله هبدأ التدوين بشكل تاني خالص ....

وبشكل أفضل بإذن الله ....


**********

بس أنا محتاج حاجة واحدة بسسسسسسسسسس

حاجة واحدة لا غير ...

حاجة واحدة ....بطلبها منكم ....من أخ صغير ...لأخواته الكبار


عاوزكم تدعولي .... ياريت تفتكروا وإنتم بتصلوا كدة الواد الغلبان إلي في تالتة إعدادي

إفتكروه ولو بدعوة واحدة بس ....

وإفتكروا ....داعاء الأخ لأخيه في ظهر الغيب مستجابة ....

وإنتم مش إخواتي .....خلاص ...إدعولي بقى ..


وبإذن الله بإذن الله هتكون مستجابة



ماشي ....؟؟








**********



يلا .. أنا بقى هقوم أمشي .....

علشان شكلي هيحصلي زي الصور إلي فاتت دي ..

هههههههه


وما تنسوش ....إدعولي جاااااااامد ....

وأنا برده هدعيلكم ...

أه صحيح .......


إني أحبكم في الله

ودا إهداء مني إليكم



وفي النهاية ...أقول إلى لقاء آخر ....ولا أقول وداعا
وإلى أن نلتقي
أخوكم ....
عبدالرحمن الشافعي

هناك 31 تعليقًا:

رحاله يقول...

بسم الله
عبد الرحمن ربنا يوفقك يابطل
ومش هننساك من صالح دعائنا وابقه ادعيلنا احنا كمان
يارب نجح كل طالب علم ووفقك كل من رفع ايديه للسماء وقال يارب
ربنا يكرم الجميع ويفتحها علينا كلنا فتحا مبينا
اللهم امين وهو احنا عندنا مين غير ربنا
يلا ربنا معاك
تقبل تحياتى
جيلان

دكتور حر يقول...

يالتفيق يا عبد الرحمن يا جامد ان شاء الله

ربنا يعيك
ويسهلك
ويوفقك

ان شاء الله

أخوك محمد

المستنصر بالله يقول...

ربنا ينجحك ويوفقك اللهم امين

صاحب المضيفة يقول...

كان الله لك وسهل لك كل عسير



منتظرينك يا جميل

z!zOoOo يقول...

أزيك يا واد يا عبده يا أخونا يا صغنتوت ههههههههههه ولا بتزعل من كلمه صغنتوت ديه اوعى تزعل بهزر

على فكره مدونتك حلوه قوى وانت احلى ما فيها لأنى يوم عرفت مدونتك اتفاجئت بسنك بس اتبسطت جدا

شد حيلك كده عايزين مجموع كبير .. ماهو انت والى زيك هماالامل

أحنا خلاص راحت علينا

أتمنى ربنا يوفقك وينور بصرك وبصيرتك ويعينك على المذاكره ويبعد عن الشيطان

وترجعلنا بألف سلامه وتنورنا بموضوعاتك الجميله

تحياتى ليك

صحيح انا هضيفك عندى

رامى اشرف يقول...

انت جميل اوى وكل حاجه فيك جميله شخصيتك بينه من مدونتك وكمان اسم مدونتك انا مصرى وسنك صغير بس انت جميل فعلا دى او لمرة ادخل عندك
وتحاتى لك

طلاب من أجل مصر يقول...

ازيك يا عبدو..
ايه بس الصور دية دية بتدل على اليئس واحنا دايما بيكون عندنا امل وامل كبييييير بربنا..صح
ربنا يوفقك وتحقق طموحك وينور لك طريقك
لازم تكون على طول فاكر قول الرسول(من سلك طرييقا يلتمس به علما سهل الله له به طريقا الى الجنة )خلي ليك هدف امشي عليه دايما اسئل نفسك *ايه هدفي من الدراسه؟؟؟ولما تعرف ان ليك هدف هتمشي عشان تحققه وتحققه بامتياز في الاخر بقول نحن طلاب لا تهزنا الجبال الرواسي فكيف بورقة كتب عليها اجب على السؤال الاتي
ربنا يارب يوفق كل واحد عايز ينجح وعايز يرفع امته
امين ..امين
ارق تحياتي
س ا ر ه
(على فكره انا مش اول مره في التدوين يا عبده انا من زمان مدونتي اكيد عرفها مصر في خطر )

Yasmin يقول...

ربنا يوفقك ويوفقنا كلنا يا عبد الرحمن
ربنا معاك يااااااااارب
وعاوزين مجموع كبير
وتالته اعدادي مش صعبه اوي كدة يعني لدرجة الصور الفزيعه دي اللي انت حاططها
زكز وتذكر ان ربك لا يضيع أجر من أحسن عملا

ا بـن عــمــر يقول...

ندعوكم لحضور حفل زفاف (ابن عمر) وذلك يوم الخميس 29/5/2008 فى قاعة الأفراح بنقابة التطبقين وذلك عقب صلاة العشاء

نور جديد يقول...

السلام عليكم
معلش يا ابني هي سنة الحياة كده
ربنا يوفقك ويحفظك و يعزك
و ان شاء الله هنفتكرك دايما في صالح دعائنا بظهر الغيب
و ان شاء الله المدونة تعمل شغل جامد .. جامد
ربنا معاااااااك
بس مش تحس ان جدول امتحاناتكم بيستهبل كده
في ناس غلبااااااااانة بدأت من 18|5
و هتخلص ان شاء الله
23 |6
عموما ربنا معاك و معانا جميعا يارب

نور جديد يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
belal يقول...

تالته إعدادي وعاوزنا ندعي
أنا في تالته إعدادي
كنت بكسل أحل والله
..
ربنا يوفقك يا سيدي
..

eman alaa eldin يقول...

ربنا يوفقك ويعينك
وعلى فكرة الكل بيقول تالتة سهلة بس محتاجة تركيز فى حل الاجابات
وبجد مدونتك حضرتك جميلة اوى
بس اول زيارة كدة تكون اخر مرة تكتب فيها قبل الامتحانات على العموم احنا مستنين
المركز الاول على الجمهورية وسمعت ان الجايزة لاب توب مش مننا طبعا من وزارة التربية والتعليم

yoyeta يقول...

ربنا يوفقك و يعينك على الامتحنات
و ان شاء الله ترجع لنا سليم من بعد الامتحنات.
و ان شاء الله تطلع الاول على المدرسة كمان
و احنا مستنينك مدوناتك الجميلة من تانى

كلام على بلاطة يقول...

بالنجاح ان شاء الله
فلبى معك
تحياتى

اوعى تفكر يقول...

ربنا يوفقك يا اخى النهارده يوم 13 انت فين

semsem يقول...

فينك يا بنى
قلقتنى عليك
كل ده فين
وحشتنا اوى يا بيدو

عبدالرحمن الشافعي يقول...

رحالة

جزاكي الله خيرا على تعليقك ...
وشكرا على سؤالك ......


تحياتي لكي ...

عبدالرحمن الشافعي يقول...

دكتور حر ....

جزاك الله كل خير على السؤال والدعاء ..
تقبل نحياتي ..

عبدالرحمن الشافعي يقول...

المستنصر بالله ....
الحمد لله نجحت ....

نورت المدونة

عبدالرحمن الشافعي يقول...

صاحب المضيفة ....
شكرا ليك ...
وشكرا على مرورك ودعائك ليا

جزاك الله خيرا

عبدالرحمن الشافعي يقول...

z!zOoOo
شكرا ليك على دعائك ..
وشكرا ليك أ يضا على مرورك عندي وتعليقك ...
تيقبل خالص تحياتي ...

عبدالرحمن الشافعي يقول...

رامى اشرف

شكرا ليك على مجاملتك ليا ..
وانا سعيد جدا علشان حضرتك دخلت عندي في المدونة ...


جزاك الله خيرا ..
تحياتي لك..ز

عبدالرحمن الشافعي يقول...

عبدالهادى_سارة

شكرا على مرورك سارة ....

انا عارف إنك مش أول مرة في التدورن ..وعارف مدونتك وعارف عبدالهادي ...حبيبي ...

شكرا على مرورك ...
تحياتي لكي ....

عبدالرحمن الشافعي يقول...

Yasmina

نورتي المدونة ...

وشكرا على مرورك ..ودخولك عندي ...

وشكرا برده على سؤالك عليا ..
تقبلي تحياتي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

Nour-Gedeed

شكرا ليكي جدا يا نور يا جديد ...
وشكرا ليكي برده علشان دعائك ليا ..
جزاكي الله كل خير .....

وربنا يوفقك في إمتحاناتك يارب ....
تحياتي لكي ...

عبدالرحمن الشافعي يقول...

other_things

بذمتك يابلال مش إنتا مثبط للهمم ..
هههه
ماشي
مقبولة ..
وتشكر يا سيدي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

بنت الحرية

جزاكي الله خيرا على مرورك عندي ...

وهو صحيح الوزارة بتدي حاجة ..
لما نشوف ..
ههه
شكرا لمرورك ...

تقبلي تحياتي ...

عبدالرحمن الشافعي يقول...

القطقوطة الصغيرة

إزيك يا قطقطة ياصغيرة ..
عاملة إيه ...
يارب تكوني كويسة ...
شكرا لمرورك ..
تقبلي تحياتي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

كلام على بلاطة


الله يخليك يارب ...
والمدونة نورت بوجودك ...
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

semsem

أنا هنا أهو يا سمسم ..
أنا كويس الحمد لله
وإنتم والله كلكم على بعضكم كدة وحشتوني ..وإنتي أكتر والله يا سمسم ..
تقبلي تحياتي