الجمعة، يوليو 04، 2008

فاصل ونواصل .....وآدينا واصلنا .

سلام الله عليكم ورحمته وبركاته
وحشووووووني جدا جدا جدا ...والله بجد وحشوني جدا ...
أنا والله اليومين دول مشغول جدا .....علشان كدة ما بدخلشي على المدونة ...ولا بخش على مدونات ,
أنا كان لازم كنت اكتب التدوينة دي ....علشان في ناس فعلا تسائلو ..أين أنت ....
معلش ..سا محوني ....
أنا عارف إن أنا مش هقدر أسيب التدوين خالص ...
أنا بس حبيت أطمنكم...
وبإذن الله التدوينة دي بس تمهيد لتدوينات تانية كتير .....
وشكرا كتير للناس إلي سألت عليا ...شكرا لأمواج وسمسم وفارس ومعاذ ..وميرا وشكرا لناس كتير
سألوا عليا
وبإذن الله مش هسيب التدوين خالص إلا لظروف قهرية ...
أخواني وأخواتي ....تحياتي لكم جميعا ....
وانتظروا قريبا تدوينات كثيرة وجميلة
تحياتي لكم ..
عبدالرحمن الشافعي

هناك 25 تعليقًا:

نور جديد يقول...

السلام عليكم
طبعا يا كابتن انت لازم تصلي ركعتين شكر انك قدرت تحصل على اول تعليق و كان مني التعليق ده
اصل مش بالساهل بعلق اول تعليق
لازم اموت الاول شوية كده و بعدين الاقي نفسي علقت اول تعليق
ربنا يوفقك يا عبد الرحمن يارب
و ان شاء الله تهل علينا بتدوينات جديدة و قوية يارب
و مبروك يا سيدي الحركات الجديدة في المدونة
في انتظارك

فارس بلا جواد يقول...

ازيك يا بودى
فينك من زمان
مدونتك روعه بجد
تقبل تحياتى

sun_of_freedom يقول...

عودا حميدا

حمدلله على اااسلامة حضرتك ومستنيين التدوين
والبوستات

حياك اله اخى

نوسه وريمان فى هاكونا مطاطا يقول...

السلام عليكم

حمد الله ع السلامه يا عبد الرحمن

واحنا فى انتظار تدويناتك بس يا ريت مش تتاخر علينا

ريمان يقول...

السلام عليكم

عودا حميدا يا عبد الرحمن

ويا رب كده تفضل تدون طول عمرك

وتبسطنا بتويناتك

تحياتى

ميرا ( وومن ) يقول...

بيدو

مبروووووووووووووك علي العودة للتدوين

بس من امتى انت كسلان وبتستني حد يسألك انت فين

ميرسي قوي الشكر ده والله مكان ليه لزوم بس بجد مفتقدينك
في انتظار الجديد

عبدالرحمن الشافعي يقول...

نور جديد

الله الله ...دا أنا لازم أشكر ربنا علشان إنتي أول تعليق ..
هههه
نورتي المدونة .....
وجزاكي الله خيرا على المرور .....
وبإذن الله هتشوفوا حجات حلوة كتير في المدونة

تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

فارس بلا جواد

الحمد لله أنا كويس جدا ...
وبإذن الله نبقى نشوفك عندنا كتير ..
نورت المدونة

عبدالرحمن الشافعي يقول...

sun_of_freedom

شكرا على تعليقك
...
وشكرا على مرورك ..
تحياتي لكي ..

عبدالرحمن الشافعي يقول...

حسام وريمان فى هاكونا مطاطا (قبل ما نخش ارض العزه )ا.......


الله يسلمك ...مش عار فبقى مين إلي كاتب التعليق ده ...
حسام ولا ريمان ....
يلا ..
الله يسلمكم كلكم..هه

عبدالرحمن الشافعي يقول...

ريمان

اه صحيح ..دا حضرتك هنا أهو ..
ما أختش بالي ...
بإذن الله هكون عند حسن ظنك ...
تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

وومن ....
ميرا ...
الله يبارك فيكي ....
وشكرا على سؤالك عليا مرة تانية ...

وشكرا على مرورك على مدونتي ...
تحياتي وسلامي لكي ...

Unknown يقول...

إزيك يا ابني
أنا من زمان كان نفسي أسألك انت مبتكتبش حاجه ليه
على العموم أديك رجعت بالسلامه
كان المفروض نعملك حفلة رجوع بس انت عارف العين بصيرة والمصاريف كتيرة
ياللا بالاباي

بنت الصالحين يقول...

فينك ياعبد الرحمن

ربنا يعينك
يلا ورينا بوستاتك

رحلة بحث عن الله .. يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
semsem يقول...

اخيرا يا بودي

YaQeeN يقول...

بودىىىىىىىى..
انا عارفه انى مقصره جداً فى انى مسألتش عليك الفتره اللى فاتت ولكن الدنيا تلاهى والله يا بودى..
وكويس انى إطمأنيت عليك إنك بخير..

متقطعش المدونه بقى..وكمان المنتدى محتاجلك..

سلامى ليك..

طلاب من أجل مصر يقول...

اهليييين ..عبدو ..
ياا يا ما دخلت مدونتك الفترة الاخير استنا تنزل بوست اوو حاجه

انا قلت خلاص زهقت من التدوين مع مواضيعك تدل انك بتحب التدوين

يلا مستنينك ....

ربنا يوفقك

تقبل تحياتي

Unknown يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
shawkat يقول...

ازيك يا عبد الرحمن انتي واحشني جدا يبقى طمني عليك

0107141406
vanishman85@yahoo.com

جهاد خالد يقول...

يااااااااااا مسهل

عامة اذا حبيت تواصل بحاجة جديدة

عندي ليك تاج معتبر على مدونتي الجديدة
I'm a Dentist

منتظرة إجاباتك عليه
بس من غير شتايم هه

z!zOoOo يقول...

السلام عليكم

حمدا لله على السلامه

قولى بقى عملت ايه فى النتيجه

متغيبش تانى يا واد

تحياتى يا جميل

دكتور حر يقول...

ارجع يا عبد الرحمممممممممممممممممان


اعقل وارجع

Hossam يقول...

god bless u
nice blog
c u
bye

غير معرف يقول...

اخبارك ايه وحشتنى جدا يا بودى mr : nabil ewis