الثلاثاء، أبريل 15، 2008

حدث في مثل هذا اليوم ....

السلام عليكم




تحديث .....: أنا كنت هنزل الموضوع ده يوم الثلاثاء يوم الخميس ...ولكن لظروف معينة ...لم أقدر على تنزيل


الموضوع في هذا اليوم .....

تحديث آخر .: نسيت أشكر أعضاء منتدى شبابا عربي ....علشان هم عملولي حفلة كبييييييرة عندهم .....

انا بس حبيت أشكرهم ..هو الصراحة ..المنتدى ده من أحسن المنتديات إلي دخلتها ..ويكاد يكون أفضلهم ..اللينك أهو... http://www.shbabaraby.com/vb/index.php



فا أعذروني .....أترككم مع الموضوع



عاملين إيه ....








وحشتوني ..كل مرة كدة ...أكتب وأمشي ...وبرده بتوحشوني كتييير ....








بس والله المذاكرة بقى ..إنتم عارفين إن أنا في تالتة إعدادي ..ولازم أذاكر كويس علشان دي شهادة برده ..








المهم ..أنا النهاردة جاي ومعايا موضوع حلو قوي ....








زي النهاردة كدة في سنة 1911...إتولد الشيخ الكبير محمد متولي الشعرلوي ...








وبرده بعدها بسنة ....غرقت سفينة تيتانك المشهووووووووورة








وفي سنة 1865 أغتيل الرئيس الأمريكي إبراهام لينكولن ........








وإتولد برده زي النهاردة كدة في سنة 1452 الفنان الإيطالي ليوناردو دافنشي الرسام المشهور ...








كل ده كان في تاريخ 15 /4
















وبرده في تاريخ 15 /4 إتولد واحد ....الواحد ده يبقى أنا








أنا يا جماعة يوم ميلادي النهاردة .....








شوفتوا بقى ....أنا إتولدت في يوم تاريخي ..إتولد في الشيخ الشعراوي ...ومات فيه الرئيس الأمريكي ..







يلا ..واحد واحد كدة يا حلوين ....يجيلي ..ومعاه ....هدية .....يلا ...










وأنا بدوري جبتلكم التورتة دي ....


يلا.


كل واحد ياخد حتة ... ...


يووووه ..إنتا يا أخينا إلي في آخر السفرة .....ماتوسخشي التربيزة


.....


يووووه ..إيه إلي خلاني أعمل الحفلة دي .....


يلا ..


ما أنا هاخد هدايا ...


هههههه




تحياتي لكم ....






أخوكم الصغير .."مش الصغير قوي " :عبدالرحمن ياسين

هناك 45 تعليقًا:

صاحب المضيفة يقول...

أول تعليق


كل سنة وانت طيب يارب وفي طاعة دايما وسعادة


ده يوم جامد بقى لانك اتولدت فيه

هههههههه


ربنا يسعدك ويهنيك بطاعته دايما

محمد مارو يقول...

هههههههههههههههههههههه
و الله عسل

و دمك شربات

انا عارف انك تقصدنى انا
انا اللى كنت بوسخ السفره

اه اصلى بحب التورته اوى

و كل سنه و انت طيب

أحمد سعيد بسيوني يقول...

بسم الله
كل سنة وانت طيب يا عبودة
وعقبال 87 سنة
حلوين قوي وكفاية جدا
ولا اية رايك
هههههههه
تحياتي

ميرا ( وومن ) يقول...

كل سنه وانت بالف خير وسعاده ونجاح دائم يارب
عبده انا جيت متاخرة ملحقتش التورته في امل تعمل ملحق للحفله
هههههههههههه
عقبال 100 سنه في طاعه ربنا ‘ن شاء الله

غير معرف يقول...

كل سنة و انت طيب .. بقى معقولة كل الاحداث دي في نفس يوم ميلادك .. على الله نشوفك واحد من الشخصيات المذكورة دي ........... هشام رمضان

شذى مولوتوف يقول...

كل سنة وانت طيب يا عبده وعقبال ميت سنة من انجازات و اختراعات و ابداعات

مدحت محمد يقول...

29كل سنة وانت طيب ياعبد الرحمن

مشمش يقول...

كل سنة وانت طيب ياحبيبي معلش جت متاخرة
عقبال ميت سنة ويارب كل سنة تبقي احسن من الي قبلها يارب وياربكلنا فيك انا فرحانة اوي باليوم التاريخي دة
بس ممكن طلب ممكن عصير مع التورتة بليز يعني انا بحبها كدة

عبدالرحمن الشافعي يقول...

صاحب المضيفة ....
وحضرتك طيب ....
جزاكم الله خيرا على التهنئة

عبدالرحمن الشافعي يقول...

محمد مارو.....
كدة ...وسخت التربيزة يا مارو ....
طب غنتا بقى إلي هتغسل المواعين ...
هخهخهخهخهخههخ ...
شكرا على تعليقك ...

تحياتيل ك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

أحمد سعيد بسيوني ....
هههه
لا 87 حلوين قوي ..ونبوس إديني وش وضهر ..
هههههه
شكرا على مجيئك للمدونة ....
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

وومن ....
لا ...الغايب مالوش نايب ....
بس أنا أقدر أعوضك في الإجتماع الجاي ..
ههههههههههه
تقبلي تحياتي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

هشام رمضان ...
شوفت ...انا مولود في يوم تاريخي ..
ههههه
وإنتا طيب ....
تقبل تحيات مني ...
ولك جزيل الشكر على مجيئك للمدونة

عبدالرحمن الشافعي يقول...

شذى مولوتوف ....
وحضرتك طيبة ... وشاء الله هيكون في إنجازات ..بس إدعوا إنتم بس ..
تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

مدحت محمد ....
وحضرتك طيب ...
بس إيه 29 دي ..؟؟
عموما شكرا على مرورك ....
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

مشمش ...
وإنتي طيبة يا مشمش ..
وعقبال لما آي المدونة وأهنيلك بيوم فرحك .....
ماشي ...."وش بيغمز"
ههههههه
تحياتيل كي ....

بنت الاسلام يقول...

كل سنة وانت طيب يا عبده

مش قلت كام سنة يعني

اكيد 14

عقبااااااااااال 100 سنة

يااااااااارب

والتورتة عليك المرة ديه

تحياتي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

إبنة الإسلام ....
خلاص ..انا وزعت التورتة ..والغايب مالوش نايب .,...
هاتيها إنتي بقى ...

ههه
وعلى فكرة ....انا كملت 15 سنة ..موش 14 ..."وجه غضبان"
هعهعههههههههههه ....
شكرا على مرورك ...

رحاله يقول...

بجد بجد كان نفسسسسسسسسى اكون اول تعليق
بس والله انا سعدت وفرحت اااااااااوى اما عرفت كل سنه وانتا طيب يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
بس ايه ياعم الناس دى
يلا ابسط ياعم
تقبل مرورى
جيلان

عبدالرحمن الشافعي يقول...

رحالة ....
إسم جميل قوي

وحضرتك طيبة ....
أنا برده فرحت لما لقيت حضرتك هنا ..مشرفينا ...

شكرا على مرورك ...وبإذن الله نبقى نشوفك على طول

تحياتيل لكي

GOLDEN B0Y يقول...

اول تعليق ليا فى هذه المدونه
بالنسبه للبوست جميل وفكره رائعه
ياريت نكون على تواصل
مع السلامه
ROONEY

دكتور حر يقول...

الف الف الف الف سنه في طاعة ربنا يا عم بودي


كل سنة وانت طيب يا غالي
وربنا يوفقك في مذاكرتك
وحياتك
أخوك محمد

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

اسف جدا
جدا

جدا

على التاخير ياباشا

مش كنت تقول ان ده عيد ميلادك

عموما كل سنه وانتا بتذاكر

هههههههههه

امواج يقول...

كل سنه وانت طيب ياعبد الرحمن
اسفه انها جت متأخره هنا
بس انا ال عملت الحفله هناك
سورى بجد مدخلتش المدونه غير النهرده

كل سنه وانت طيب يابودى والسنه اليه تكون فى ثانوى بقى


ومعلش بقى يابودى المنتدى هكر دخلوه منهم لله بقى وربنا يسهل ويرجع قريب

وكل سنه وانت سعيد يااااااااااارب

طلاب من أجل مصر يقول...

اخي عبدالرحمن
انا تقريبا قدك
انا حاسس انك انسان كبيررر قوي
انا قرات تعريفك بنفسك لقيت فيك حجات كتير مش موجوده في اللي في سنك وربنا يخليك
لوطنك وامتك سعدنا بيك جدافي مدونتنا
ويريت دايما نبقى على تواصل وتبادل للافكار

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

كل سنة وانت طيب

موناليزا يقول...

كل سنة وانت طيب وعقبال 110 سنة وانت دايما طائع لله
هديتى ان ادعيلك ان ربنا ينجحك بمجمووع كبير

صحفية روشة يقول...

بوست دمه خفيف اوى اسمحلى اقتبس الفكرة لما يجيى يوم عيد ميلادى؟؟؟؟
مع انى مش عارفة حدث ايه المهم اللى هيكون حصل فى عز الحر دة
___________________________

اول مرة هطلب زيارة محتاجه جدا جدا اجابات على البوست الاخير بمدونتى
شكرا

Dr cool بادّن في مالطا يقول...

كل عام و أنت في طاعة و سعادة
و في سعة في الوقت و المال و الصحة
و في نجاح و تميز و تفوق
و في حسن خلق و محبة للناس
و في عمل و كد و بذل
و في رضا من الله و رضوان

ربنا يوفقك في الامتحانات و تنجح بتفوق
شد حيلك يا بطل

عبدالرحمن الشافعي يقول...

روني المصري .....
نورت المدونة ....
وشكرا على تعليقك ..
وبإذن الله هنكون على تواصل

عبدالرحمن الشافعي يقول...

دكتور حر ...
دكتورنا ...
وحضرتك طيب ...حضرتك وحشتني جدا
جزاكم الله خيرا على تهنئتك
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

Hosam Yahia حسام يحى
عامل إيه
كل سنة وأنا بذاكر ...
ماشي
دا إنتا بتدعي عليا كدة
هههه
ماشي
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
عبدالرحمن الشافعي يقول...

أمواج ..
وإنتي طيبة ...
وعقابلك ....
هعهعههعهعهعه
وكل سنة وإنتي طيبة ..
على إيه ..ماتسأليش
هخخهخهخه
تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

عبدالهادى_سارة
المدونة نورت بوجودك يا عبده ...
وإنتا إلي كبير يا عبده ...
نورت المدونة ...
تحياتي لك

عبدالرحمن الشافعي يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
وحضرتك طيبة ...
ونورتي المدونة ...
تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
وحضرتك طيبة ...
ونورتي المدونة ...
تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

monaliza
وحضرتك طيبة ...
والهدية بتاعتك حلوة قوي ...
خليكي على طول كدة بقى
هههه
تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

صحفية روشة
وإنتي طيبة ...
إقتبسيها براحتك بقى ..
ههههه
أنا روحت خلاص وكتبت الإمتحان بس النتيجة مش عارف إمتى ...؟؟؟
تحياتي لكي

عبدالرحمن الشافعي يقول...

Dr cool بادّن في مالطا
وحضرتك طيب
الدعوات دي جميلة قوي
شكرا لك ..
وبإذن الله دعواتك هتوصل
تحياتي لك

منى يقول...

عبد الرحمن
كل سنه وانت طيب يا جميل
والسنه الجايه
التورته عندى ياعم
بس ركز انت فى المذاكره وربنا معاك

تحياتى

الدرعمي يقول...

السلام عليكم

عبده

كل سنة وانت طيب

وإن شاء الله تحتفل بمئويتك !!!

أنا لسة عارف مدونتك حالا

فاعذرني لتأخري في المعايدة عليك

بس اسمح لي أقول لك :

إيه يا واد الحلاوة دي ؟

انت بجد عسوووووووول

وأنا بسببك مش عارف إيه اللي ممكن أعمله يوم عيد ميلادي !!!

وهو قرّب
بس أكيد هحاول أشوف لي مكوجي ولا بقال يومي بيوافق يوم ميلاده

أنا 3 / 6

تدويناتك جميلة وأسلوبك دمه خفيف

أنا خدت لفة كده في مقالاتك


تحياتي لك

وأرجو لك مزيدا من التوفيق والتميّز



آدم

ربنا يستر ويطلع يوم ميلاد حد عليه القيمة

موناليزا يقول...

ساهم بتوقيعك في مطالبة الحكومة الهولندية بسن قوانين من شأنها حماية المسلمين من العبث بمقدساتهم الدينية خاصة ومن التجديف على الأديان عامة على الرابط التالي
http://kawlansadida.blogspot.com/2008/04/blog-post_21.html
وجزاكم الله عن إسلامكم خيراً"
أخى عبد الرحمن/ادخل هذه المدونة واترك فى التعليقات اسمك ورابط مدونتك
وهمتك معانا يابطل تجيب اكبر عدد من التوقيعات

غير معرف يقول...

مبروك يا عبدو
عيد ميلاد سعيد

غير معرف يقول...

ازيك يا عبد الرحمن اخبارك ايه

بجد مدنه رائعه يا عبد الرحمن وشكرا على كلامك الطيب على منتدى شباب عربى
تقبل تحياتى
محمد سعد